Schowek 0
Twój schowek jest pusty
Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Reklamacje

Reklamacje

Nieustannie czynimy wszystko co w naszej mocy, by zapewnić najwyższy poziom jakości obsługi i oferowanych usług. Dlatego zobowiązujemy się do świadczenia usług lub sprzedaży towarów, pozbawionych wad fizycznych oraz prawnych. W przypadku, gdy nabyty towar lub usługa są wadliwe, przysługuje Państwu jako konsumentom, prawo wniesienia reklamacji.
JAK WNIEŚĆ REKLAMACJĘ
Aby wnieść reklamację, mogą Państwo skorzystać z poczty elektronicznej lub tradycyjnej. Poniżej podajemy dane, pod które należy kierować reklamacje:
Zakład Produkcyjno-Handlowo-Usługowy „LIMBA” Aleksander Sas
ul. Wincentego Witosa 83, 39-220 Pilzno
biuro@skleplimba.pl

W celu umożliwienia nam sprawnego rozpoznania zgłoszenia reklamacyjnego, zalecamy aby zawierało ono:
  • imię i nazwisko,
  • adres,
  • nr telefonu i adres e-mail,
  • datę zawarcia umowy,
  • datę stwierdzenia przyczyny reklamacji,
  • opis problemu,
  • żądanie reklamacji,
  • podpis.

Udostępniamy możliwość złożenia reklamacji przy użyciu formularza, którego wzór stanowi załącznik do Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe.

PROCEDURA ROZPATRYWANIA REKLAMACJI
Otrzymane reklamacje rozpatrujemy zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności ustawy Kodeks cywilny. Informacje o stosowanej przez nas procedurze rozpatrywania reklamacji znajdą Państwo w regulaminie naszej strony internetowej, w części „Reklamacje” oraz poniżej.

Czas rozpoznania: wynosi 14 dni od daty zgłoszenia.

Podstawa reklamacji: reklamacje można składać z tytułu rękojmi za wady towarów objętych umową sprzedaży oraz innych usług.

Żądanie reklamacji:
  • Mogą Państwo żądać wymiany towaru na wolny od wad albo usunięcia wady. Jesteśmy obowiązani wymienić towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Państwa.
  • Możemy odmówić zadośćuczynienia Państwa żądaniu, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową towaru wadliwego w sposób wybrany przez Państwa jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałby nadmiernych kosztów. 
  • Jeżeli towar ma wadę, mogą Państwo złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Państwa wymienimy towar wadliwy na wolny od wad albo usuniemy wadę. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli towar był już przez nas wymieniony lub naprawiany albo nie uczyniliśmy zadość obowiązkowi wymiany towaru na wolny od wad lub usunięcia wady. Nie mogą Państwo odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.
  • Jako konsumenci, mogą Państwo zamiast zaproponowanego przez nas usunięcia wady żądać wymiany towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie towaru do zgodności z umową w sposób wybrany przez Państwa jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez nas. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Państwa inny sposób zaspokojenia.
  • Obniżona cena o której stanowi powyższy punkt, powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość towaru z wadą pozostaje do wartości towaru bez wady.

Informacja o rozpatrzeniu reklamacji: W treści składanej reklamacji zaleca się podanie danych kontaktowych, które posłużą udzieleniu odpowiedzi na reklamację oraz prowadzeniu korespondencji z nią związanej. W przypadku braku podania tych danych, udzielimy odpowiedzi na reklamację w sposób analogiczny do jej wniesienia.

POZASĄDOWE ROZSTRZYGANIE SPORÓW
Jeżeli nie będą Państwo zadowoleni ze sposobu rozpatrzenia reklamacji, mogą Państwo skorzystać z przysługujących sposobów pozasądowego rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Jako konsumenci, mogą Państwo skorzystać z następujących możliwości:
  • Złożenie wniosku o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej. Adres właściwego sądu można ustalić za pomocą strony internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, prowadzonej pod adresem URL https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596.
  • Złożenie wniosku o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem, a Usługodawcą do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej. Adres właściwej Inspekcji można ustalić za pomocą strony internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, prowadzonej pod adresem URL https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595.
  • Skorzystanie z pomocy powiatowego lub miejskiego rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów.
  • Złożenie skargi za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem URL http://ec.europa.eu/consumers/odr/, zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE.

Szczegółowe informacje o procedurze pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur znajdują się w siedzibach oraz na stronach internetowych wyżej wymienionych podmiotów.

Wykaz podmiotów i instytucji, które realizują zadania związane z pozasądowym rozwiązywaniem sporów konsumenckich oraz szczegółowe informacje w tym przedmiocie, znajdują się na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, dostępnej pod adresem URL https://www.uokik.gov.pl.

Przejdź do strony głównej

    Sklep internetowy Limba Meble oferuje najwyższej jakości materace bonellowe, materace piankowe, materace lateksowe i materace kieszeniowe oraz dedykowane  materace dla dzieci. Klient może zakupić w sklepie Limba również stelaż do materaca oraz dedykowane poduszki. Oferujemy szybką wysyłkę oraz doradztwo podczas zakupu. Firma Limba posiada wieloletnie doświadczenie w branży meblarskiej. Współpracujemy zawsze ze sprawdzonymi producentami i dostawcami.
    Cały czas poszerzamy ofertę w sklepie internetowym. Zaczynaliśmy od materacy a w chwili obecnej dajemy naszym klientom możliwość zakupu takich mebli jak łóżka tapicerowane, szafy przesuwne, fotele obrotowe, komody, szafki ławy oraz stoły i krzesła. Zwiększa się również ilość dostępnych towarów.
    Dzięki dobrej współpracy z takimi producentami jak ML-Meble, Jarstol, Fadome czy Meble Laski mamy wypracowane szybkie dostawy od tych producentów a dzięki temu klienci sklepu internetowego czekają na towar często krócej niż zamawiający w sklepie stacjonarnym.
    Proponujemy materace trzech sprawdzonych w sprzedaży stacjonarnej firm produkujących materace takich jak Optimum, Materasso oraz Janpol. Każdy z tych producentów posiada inny rodzaj materacy i oferta tych producentów uzupełnia się doskonale.
    Meble takie jak szafy przesuwne dostarczamy najczęściej jako przesyłki paletowe. Jeżeli chodzi o mniejsze meble typu komoda lub fotele obrotowe klientowi dostarczane są najczęściej paczki.
    Nasz sklep internetowy Limba meble jest przedłużeniem sprzedaży stacjonarnej. Posiadamy dwa salony meblowe zlokalizowane w miejscowości Pilzno.
    Meble do salonu czy do jadalni ? Nowoczesne czy klasyczne meble do sypialni ? Materac piankowy czy kieszeniowy ? Codziennie pomagamy klientom w decyzjach dotyczących zakupu mebli i chętnie odpowiemy na Twoje pytania dotyczące zakupu mebli.
    Obsługujemy klientów z miejscowości takich jak Dębica, Rzeszów, Jasło, Tarnów i Kraków. Zachęcamy do wizyty w naszych sklepach stacjonarnych
    Zapraszamy do zakupów w sklepie internetowym Limba Meble.

    USTAWIENIA PLIKÓW COOKIES
    Są zawsze włączone, ponieważ umożliwiają podstawowe działanie strony. Są to między innymi pliki cookie pozwalające pamiętać użytkownika w ciągu jednej sesji lub, zależnie od wybranych opcji, z sesji na sesję. Ich zadaniem jest umożliwienie działania koszyka i procesu realizacji zamówienia, a także pomoc w rozwiązywaniu problemów z zabezpieczeniami i w przestrzeganiu przepisów.
    Pliki cookie funkcjonalne pomagają nam poprawiać efektywność prowadzonych działań marketingowych oraz dostosowywać je do Twoich potrzeb i preferencji np. poprzez zapamiętanie wszelkich wyborów dokonywanych na stronach.
    Pliki analityczne cookie pomagają właścicielowi sklepu zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzi w interakcję ze sklepem, poprzez anonimowe zbieranie i raportowanie informacji. Ten rodzaj cookies pozwala nam mierzyć ilość wizyt i zbierać informacje o źródłach ruchu, dzięki czemu możemy poprawić działanie naszej strony.
    Pliki cookie reklamowe służą do promowania niektórych usług, artykułów lub wydarzeń. W tym celu możemy wykorzystywać reklamy, które wyświetlają się w innych serwisach internetowych. Celem jest aby wiadomości reklamowe były bardziej trafne oraz dostosowane do Twoich preferencji. Cookies zapobiegają też ponownemu pojawianiu się tych samych reklam. Reklamy te służą wyłącznie do informowania o prowadzonych działaniach naszego sklepu internetowego.
    ZATWIERDZAM
    Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej >> Polityce Cookies<<
    USTAWIENIA
    ZGADZAM SIĘ